De ce ReNașterea ?

Am devenit educator prenatal în urma unei călaătorii transformatoare și revelatoare pentru mine. Ca formație, sunt inginer constructor. După câțiva ani în domeniul proiectării construcțiilor și multe studii în România și străinatate, mi-a devenit clar că această meserie este ceva ce am ales din ambiție, pentru a demonstra că pot face orice îmi doresc, dar fără să mă întreb dacă asta era, de fapt, ce îmi doream… Am ales cu mintea și nu cu sufletul.

Primul gând că poate ar trebui să fac altceva l-a adus primul meu nepoțel, Matei, un copil foarte special și sensibil, un suflet bătrân și blând, venit pe lume prin sora mea. Momentul nașterii lui a adus în mine emoții și sentimente trăite plin și veritabil, sincer și intens, așa cum nu cunoscusem până atunci. Am ignorat acest mesaj, firește, așa cum igorăm multe mesaje de la sufletele noastre, nu-i așa? Au trecut anii și mi-a devenit clar că trebuie să -mi schimb meseria. Fiind vegetariană și ulterior devenind technician nutriționist, m-am îndreptat spre educație alternativă, spre sănătos și natural. Am pus bazele Asociației Vegetarienilor din România, acolo unde am facut o mulțime de evenimente faine, în mare parte gratuite, care au crescut dorința de informare și educare înspre a trăi sănătos și armonios cu natura și noi înșine. Cumva, munca pe care o fac acum a venit printr-o “coincidență” la mine, completând dorința mea de hoinărit prin munți si în cadru natural, dorința de libertate și autentic, dorința să produc ceva intr-o industrie benefică omenirii. Așa ca am ajuns să lucrez la unul dintre cele mai faine restaurante vegane și raw vegane din București, acolo unde am crescut în multe privințe și cresc în continuare. Am crescut mult și am cunoscut multi oameni frumoși dar mai mult decât atât, am început să mă cunosc pe mine.  Între timp am devenit și formator acreditat. Testez pe mine cu entuziasm terapii alternative și tehnici spirituale, încercând să cresc continuu în orice maniera pot.

Sunt casatorita cu un bărbat deosebit ( http://andrei-badea.com/ ) și am, deocamdată, un singur copil, felin :). Nepoțeii mei însă, au fost educatorii mei în ceea ce privește sarcina, nașterea și creșterea copiilor. Ei mi-au deschis calea spre acest domeniu și de la ei am învățat o parte din dezvoltarea mea în acest sens. Copii azi vin mult mai inteligenți emoțional decât noi iar misiunea mea asumată are două părți extrem de importante pentru mine.

Una este să ajut copilașii lumii să vină aici într-un mod blând, natural, frumos și iubitor, asa cum merită de fapt. Felul în care aterizăm pe lumea asta influențează enorm viața pe care o trăim ulterior, dificultățile și reușitele noastre iar îngerașii acestia mici și pufoși merită să vină într-un mod curat, cu multă blândețe și înțelegere, conectare și conștientizare.

Iar a doua parte din misiune este, poate, și o vindecare interioara a mea, trebuie să mărturisesc. A doua parte este să ajut femeile lumii să redevină cine sunt, să intre în contact cu puterea lor inimaginabilă și cu feminitatea lor, lucruri pe care le-am lăsat uitate din pacate, “ajutați” de către societate într-un mod sistematic și agresiv. Femeile azi nu mai au încredere în ele de-adevăratelea, au uitat cine sunt și de ce sunt capabile, au uitat că ele sunt sursa tuturor pe lumea asta, au uitat de feminitatea lor extraordinar de definitorie. Iar partea mea din treaba este să le ajut să-și aducă aminte, să ne aducem aminte toate să devenim cine suntem, cu adevărat.

Va aștept la cursul de educație prenatală ReNașterea, căci este cel mai benefic cadou pe care puteți să vi-l faceți vouă și bebelușului vostru !

Leave a Reply

